سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

توت سفید و خواص آن

توت سفید و خواص آن

توت سفید به انگلیسی،توت سفید خواص،توت سفید و دیابت،توت سفید در بارداری،توت سفید و قند خون

لازم به ذکر است که درخت توت سفید، بزرگ، تنومند و دارای برگ های پهن می باشد که در تغذیه ی کرم های ابریشم مورد استفاده قرار گرفته است.در واقع قسمت هایی که در تغذیه و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، عبارت هستند از: میوه، برگ، شیره، پوست شاخه های تازه می باشد. بهتر است بدانید که توت سفید میوه ای آب دار، ریز، شیرین و لذیذ است. البته توت سفید را تازه می خورند و برای مصارف زمستان آن را خشک کرده و مانندکشمش میل می کنند.

توت سفید،خواص توت سفید

خواص درخت توت سفید را بشناسید

بدنیست بدانید که جوشانده ی پوست خشک شاخه های جوان و تازه ی درخت توت برای لینت مزاج مفید و مو ثرمی باشد.در واقع جوشانده ی برگ آن با برگ انگور جهت رنگ مو استفاده می شود. لازم به ذکر است که از ضماد کوبیده برگ آن با روغن زیتون برای درمان سوختگی استفاده میگردد.بهتر است بدانید که اگر برگ تمیز درخت توت سفید را بکوبید، شیره ای از آن به دست می آید که التیام و جوش خوردن زخم ها را زودتر درمان می نماید.

توت سفید باخاصیت پیشگیری از سرطان:

لازم به ذکر است که توت ها منبع خوبی از فیتونوترینتی توانا به نام رزوراترول(resveratrol) هستند که در انگور نیز یافت می شوند. محققان معتقدندکه با کمک این ماده ی غذایی گیاهی می توانند هم از بروز سرطان ها پیشگیری کنند و هم این که با سرطان ها بجنگند.

توت سفید،خواص توت سفید

جالب است بدانید که توت ها به دلیل وجود رزوراترول می توانند باعث افزایش طول عمر افراد شوند.لازم به ذکر است که در طب چینی، توت ها به عنوان یک عامل تصفیه ی خون در نظر گرفته می شوند، به این معنا که خون را تمیز کرده، تولید آن را افزایش داده و به طور کلی موجب تقویت کل سیستم خونی میگردد.بهتر است بدانید که در طب چینی این عقیده وجود دارد که توت سفید موجب تقویت عملکرد کلیه ها خواهد شد. بدنیست بدانید که یکی دیگر از باورهای موجود در طب چینی این است که توت سفید به طور موثری می تواند کبد را پاک و تمیز کند.

توت سفید،خواص توت سفید

درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا با توت سفید

به یاد داشته باشید که در ترکیه، شیره ی توت به عنوان یک درمان برای سرماخوردگی و آنفلوانزا به کار می رود. اثر بخشی این روش به دلیل وجود ویتامین C بالای این ماده ی غذایی می باشد.

درمان سفید شدن زودرس موهابا توت سفید:

جالب است بدانید که در بسیاری از کشورها از توت ها برای درمان و علاج سفید و یا خاکستری شدن زودرس موها استفاده می گردد.

توت سفید،خواص توت سفید

لازم به ذکر است که به طور کلی بهترین موقع خوردن توت، صبح ناشتا و یا عصر در فاصله غذای ظهر و شام است که زود هضم می شود و مواد غذایی آن بهتر جذب بدن می گردد.اغلب اگر روی غذاهای سنگین به ویژه گوشتی، آن را بخورند هضم آن مشکل خواهد شد و تولید نفخ در شکم و روده ها می کند.

از خواص این میوه سرشار از ویتامین استفاده نمایید.

توت سفید و خواص آن

مطالب مرتبط:

آلبالو

گیلاس

زغال اخته

شاه توت

توت فرنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.