سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

دلیل چپ دست شدن بعضی از بچه ها چیست؟+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد دلیل چپ دست شدن بعضی از بچه ها چیست؟+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

دلیل چپ دست شدن بعضی از بچه ها چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

۴چرا برخی از افراد چپ دست هستند؟ آیا چپ دست بودن علت خاصی دارد

چپ دست بودن را هرکسی به شکل خاص خود تعبیر می کند؛ برخی اعتقاد دارند که این افراد از هوش بیشتری نسبت به راست دست ها برخوردار هستند و برخی نیز برعکس، تصور می کردند که چپ دست ها شوم هستند و این امر را یک عیب می دانند.

البته این طرز فکر به گذشته های نه چندان دور باز می گردد که اگر مشخص می شد کودکی چپ دست است، او را شیطانی و شوم می دانستند و مجبورش می کردند از دست راست خود برای نوشتن استفاده کند.

حتی معلم های مدرسه که انسان های تحصیل کرده و فرهیخته ای محسوب می شدند نیز دانش آموزان چپ دست را به نوشتن با دست راست مجبور می کردند.

اما خوشبختانه دوره این خرافه ها به پایان رسیده و انسان های این زمانه به خوبی می دادند که این تفاوت به شیطانی یا معیوب بودن آن فرد مربوط نیست. اما دلیل واقعی چپ دست شدن بعضی از آدم ها چیست؟

پیش از بیان نظریات مختلفی که در این باب وجود دارد بد نیست اشاره کنیم که در حال حاضر بر اساس آمار، ۹۰ درصد از مردم جهان راست دست و ۱۰ درصد باقی مانده، چپ دست هستند. در میان این اقلیت، نام افراد مشهور و سرشناسی همانند بیل گیتس، باراک اوباما و اپرا وینفری نیز به چشم می خورد.

و اما دلیل: بسیاری از محققان این امر را به ژنتیک افراد وابسته می دانند. اما این تمام ماجرا نیست.

به گزارش پایگاه اینترنتی Smithsonian و در پی تحقیقی که در سال ۲۰۰۳ میلادی صورت پذیرفته و در مجله ژنتیک PLOS نیز به چاپ رسید، دانشمندان توانستند ژن ها و جهش های ژنی که قادرند موجب توسعه «عدم تقارن راست دستی در بدن و مغز» شوند را کشف کنند.

با اینکه تاثیر ژنتیک بر این امر غیر قابل انکار است اما برخی از متخصصان باور دارند که ژن ها در تعیین راست یا چپ دستی افراد فقط ۲۵ درصد نقش داشته و راست یا چپ دست شدن آدم ها به صورت تصادفی و اصطلاحا رندم صورت می پذیرد.

پیرو همین تفاوت نظرها، شاید بد نباشد اشاره کنیم که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که چپ دست ها از زور و قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. اما دانشمندان ثابت کرده اند که بین دو دسته یاد شده هیچ تفاوتی به لحاظ اخلاقی یا رفتاری وجود ندارد و هر دو قشر مورد بحث، از نرخ برابرِ سازگاری، احساسی بودن، هوشیاری، هیجانی بودن و میزان تمرکز برخوردار هستند.

البته در برخی عرصه های زندگی همانند ورزش، چپ دست بودن یک مزیت محسوب می گردد اما در مواقعی همانند صرف غذا بر سر میز در کنار راست دست ها، این امر یک مشکل اساسی محسوب می گردد زیرا آرنج آنها به هم خورده و صرف غذا را به فعلی دشوار برای هر دو طرف بدل می کند.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل چپ دست شدن بعضی از بچه ها چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته دلیل چپ دست شدن بعضی از بچه ها چیست؟ اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

اطلاعات دارویی قرص پنتوپرازول، عوارض، کاربردها و تداخل دارویی+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد اطلاعات دارویی قرص پنتوپرازول، عوارض، کاربردها و تداخل دارویی+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.قرص پنتوپرازول که به آن پانتوپرازول نیز گفته می شود، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی یعنی حدود ۲۴ سال قبل در آلمان عرضه شد و توزیع گسترده این دارو در سایر کشورها در سال ۲۰۱۰ میلادی محقق گردید. این دارو با اسم تجاری Pantosec در ایران عرضه می گردد.

میزان مصرف پنتوپرازول

اطلاعات دارویی قرص پنتوپرازول

داروی پنتوپرازول از جمله داروهای مهار کننده پمپ پروتون به شمار می آید، که سبب کاهش پایدار ترشح اسید معده می شود و به منظور درمان اولسر پپتیک(زخم معده) و پیشگیری از ریفلاکس معده(در اصطلاح عموم به آن ترش کردن می گویند) و سوزش سر دل از سوی پزشک تجویز می گردد. همچنین این قرص برای درمان بیماران مبتلا به سندروم زولینگر_ الیسون مورد مصرف قرار می گیرد.

تداخل دارویی:

از مصرف همزمان این قرص با داروهای زیر پرهیز کنید.

  • کتوکونازول
  • آمپی سیلین
  • هیدروکلروتیازید و فورزماید(داروهای ادرار آور)
  • دیگوکسین(داروی ضد آرتیمی)
  • متوترکسات
  • وارفارین، کلوپیدوگرل(داروهای ضد انعقاد)
  • ساکوییناویر
  • ایتراکونازول(داروی ضد قارچ)
  • کتوکونازول
  • اتازاناویر(داروی ضد ویروس)
  • نلفیناویر و آهن
  • مایکوفنولات

داروی پنتوپرازول

عوارض جانبی پنتوپرازول:

عوارض زیر از جمله عوارض جانبی احتمالی این دارو می باشند.

استفاده خودسرانه و بیش از حد این قرص باعث کمبود منیزیم و کاهش ویتامین B12 در بدن می گردد و همچنین مصرف طولانی مدت این دارو سبب ابتلا به بیماری گاستریت اتروفیک می شود.

طریقه مصرف پنتوپرازول

طریقه مصرف داروی پنتوپرازول:

مصرف این قرص برای بیماران مبتلا به ریفلاکس معده در افراد بزرگسال در طی ۸ هفته و به میزان ۴۰ میلی گرم در طول روز می باشد.

لازم به ذکر است که مصرف این دارو باید از سوی پزشک برای بیمار تجویز گردد و همچنین اگر بیمار دارای مشکلاتی نظیر مشکل در بلع، درد قفسه سینه، درد گلو، خونریزی معده و یا تیره شدن رنگ مدفوع می باشد، بایستی این علائم را به پزشک اطلاع دهد.

قرص پنتوپرازول

نکات پزشکی برای مصرف این دارو:

  • مصرف این دارو برای مادران شیرده، زنان باردار و زنانی که تصمیم به بارداری دارند، باید با دستور پزشک انجام گیرد.
  • افراد دچار مشکلات سیستم گوارشی(معده و کبد) هستند و یا پوکی استخوان دارند و همچنین فقر روی دارند، فقط با تجویز پزشک می توانند پنتوپرازول مصرف نمایند.
  • خوردن دارو همراه غذا سبب کاهش میزان جذب دارو نمی شود، اما جذب آن به مدت دو ساعت به تاخیر می افتد.
  • در صورت فراموش کردن زمان مصرف دارو، به هنگام یادآوری قرص پنتوپرازول را مصرف نمایید.
  • از انجام کار های همچون رانندگی که نیاز به هوشیاری کامل دارند، در زمان مصرف دارو خوداری کنید. زیرا این قرص سبب ایجاد سرگیجه و خواب آلودگی می کند.
  • دارو را به صورت ناشتا و یک ساعت پیش از صبحانه میل نمایید.
  • در صورت مشاهده عوارض جانبی، آن را به اطلاع پزشک برسانید.

The post اطلاعات دارویی قرص پنتوپرازول، عوارض، کاربردها و تداخل دارویی appeared first on آرگا.

چهره متفاوت بهاره رهنما و همسرش در شب اربعین حسینی+عکس+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد چهره متفاوت بهاره رهنما و همسرش در شب اربعین حسینی+عکس+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

بهاره رهنما با انتشار این عکس نوشت:

*****

اربعین حسینی بر همه عاشقان امام حسین تسلیت باد، ممنونم از همه عزیزانی که دیشب تا صبح کنار همسر جان بودن

امیدوارم امام حسین ع همه ما رو ، روسفید کنه و حاجت دل همتون رو بده تو دعاهاتون مارو فراموش نکنین،

امیدوارم روز محشر موقع رسیدگی به حسابمان ارباب بیاید و بگوید :مهمان من است ،حساب شد…

از متن نمایش خورشیدهای همیشه: چقدر فراموش کارید شما، شما آب را بر روی حسینی بستید در کودکی برای شما نماز باران خواند!

پشت پلک‌هایم خورشیدهای همیشه عشق تورا پنهان کرده‌ام یا حسین، اینها را کسی نمیتواند از من بگیرد … حسین تشنه معرفت بود آب دستاویزی بیش نبود…”

چهره متفاوت بهاره رهنما و همسرش

چهره متفاوت بهاره رهنما و همسرش

The post چهره متفاوت بهاره رهنما و همسرش در شب اربعین حسینی+عکس appeared first on آرگا.

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بلغارستان+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بلغارستان+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

بلغارستان از کشورهایی است که در اروپای شرقی واقع شده است و به دلیل کوهستانی بودن دارای رشته کوه های عظیم و مرتفع است از مهم ترین مکان های دیدنی بلغارستان و جاذبه های طبیعی آن رشته کوه های معروف بالکان، پریین و ریلا است که می تواند برای گردشگران دیدنی باشد. فرهنگ مردم این مناطق بسیار جالب است و دارای تلفیقی از فرهنگ مردم ترک و اروپا است که موجب شده تا با پیدایش سنت های مختلف این کشور دیدنی تر باشد. چشم اندازی از بلغارستان

مکان های دیدنی بلغارستان:

بلغارستان دارای مکان های دیدنی مختلفی است و از آب و هوای خوبی برخوردار است این کشور از کشورهایی است که در فصل ای مختلف چشم اندازهای متفاوت دارد. در ادامه با برخی از جاذبه های توریستی در این کشور آشنا خواهید شد.

دیدنی های خاص بلغارستان

بانکسو:

این شهر به اسکی شهرت دارد و از مهم ترین جاذبه هایی که می توانید در این شهر پیدا کنید می توان به پیست اسکی مشهور اشاره کرد. که در کوهپایه های پریین است و در اطراف آن امکانات مناسبی مانند رستوران و کافی شاپ برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

پیست اسکی در بلغارستان

نسه بار:

گردشگران این شهر را با بناهای تاریخی آن می شناسند و از مهم ترین مکان های گردشگری بلغارستان است که دارای چشم اندازی زیبا از سواحل رویایی است. در این شهر بنای برخی از کلیساهای قدیمی و ارزشمند باقی مانده است.

مکان های دیدنی بلغارستان

هفت دریاچه:

این منطقه گردشگری بر فراز کوه های ریل قرار گرفته است و در فصل تابستان دارای آب و هوا و چشم انداز بی نظیری است.

جاذبه های بی نظیر بلغارستان

صوفیه:

صوفیه از شهرهای تاریخی بلغارستان است و پایتخت مدرن و به روز این کشور محسوب می شود بافت قدیمی این شهر و معماری بی نظیر توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. در این شهر پارک های زیبا و موزه ها محلی برای گردشگران هستند.

جاذبه های بلغارستان

سواحل وارنا:

در شهر ساحلی وارنا می توانید از طبیعت زیبای سواحل این مناطق دیدن کنید این شهر بزرگ که در مجاورت درای سیاه قرار دارد بخش مهمی در بلغارستان است این شهر بندری به لحاظ اقتصادی و گردشگری دارای اهمیت بالایی است.

جاذبه های توریستی بلغارستان

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ:

این میدان در شهر صوفیه قرار دارد و از دیگر بناهای تاریخی و مکان های دیدنی بلغارستان است در گذشته این میدان آرامگاه بوده و در حال حاضر با موزه هنر از آن یاد می شود.

دیدنی های بلغارستان

سوزوپل:

این شهر زیبا در قرن ۶ در کشور بلغارستان ساخته شده است و دارای تفریحات مختلفی از چشم اندازها تا امکانات تفریحی دارد همچنین سواحل این منطقه معروف و شناخته شده است.

جاذبه های گردشگری بلغارستان

قلعه بوروگرادچیک:

این قلعه عظیم از عجایب شناخته شده و مهم در بلغارستان است که هر گردشگری دوست دارد تا از نمای این عجایب دیدن کند.

جاذبه های بلغارستان کدام اند

مکان های دیدنی در بلغارستان بسیار فراوان است و شما می توانید با سفر به این کشور در شهرهای مختلف و تاریخی آن کشت و گزار کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید.

The post جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بلغارستان appeared first on آرگا.

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

لازم نیست حتما کنار اقیانوس زندگی کنید تا از منظره حیات وحش و موجودات دریایی لذت ببرید. آکواریوم‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که همان تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهند. با خفن ترین این اکواریوم ها اشنا شوید

سیاره آبی، دانمارک

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم مدرن، بزرگترین آکواریوم شمال اروپاست و به ۸ بخش تقسیم می‌شود که سه اکوسیستم اصلی را بازسازی می‌کند: دریاچه‌ها و دریاها، رودخانه‌ها و تالاب ها، و اقیانوس‌ها

آکواریوم دو اقیانوس، آفریقای جنوبی

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

در محبوب‌ترین جاذبه گردشگری کیپ تاون می‌توانید با پنگوئن‌ها بازی کنید یا در کنار ماهی‌ها شنا و غواصی کنید.

آکواریوم برگن، نروژ

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

بزرگترین آکواریوم نروژ ۵۰ مخزن و متنوع‌ترین ماهی‌های جهان را دارد.

آکواریوم شِد، آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم در شیکاگو قرار دارد و هر سال میزبان دو میلیون بازدیدکننده است که برای دیدن ۳۲۰۰۰ جانور دریایی می‌آیند.

آکواریوم حیات دریایی، ترکیه

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم سومین آکواریوم بزرگ اروپاست و در استانبول قرار دارد و یک تونل زیرآبی دارد که بازددیکنندگان می‌توانند همه گونه‌های کوسه را ببینند.

دنیایی دریایی یوشاکا، آفریقای جنوبی

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

سومین آکواریوم بزرگ آفریقاست که به عنوان پارک آبی هم عمل می‌کند.

آکواریوم ملی آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

در این آکواریوم زیبا در بالتیمور می‌توانید از دیدن دلفین‌ها، عروس‌های دریایی و کوسه‌ها لذت ببرید.

آکواریوم خلیج مونتری، آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم در کالیفرنیا واقع شده و اولین آکواریومی است که موفق به نگهداشتن کوسه سفید در اسارت شد و جنگل کِلپ را نمایش داد.

آکواریوم نیوانگلند، آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم در بوستون قرار دارد و به دلیل نزدیکی به بندر محل مناسبی برای تماشای نهنگ‌ها است.

قلمروی اقیانوسی چیملونگ، چین

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم مشهور چندین رکور‌های جهانی گینس دارد.

آکواریوم حیات دریایی ملبورن، استرالیا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

اگر شنا کردن با کوسه‌ها را دوست دارد، این آکواریوم رویایتان را محقق می‌کند.

آکواریوم اقیانوس شانگهای، چین

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم یکی از بزرگترین تونل‌های زیرآبی جهان را دارد. این لوله ۱۶۸ متری بازدیدکنندگان را به سفری میان کوسه‌ها، صخره‌های مرجانی، غار کلپ و … می‌برد.

آکواریوم حیات دریایی سیدنی، استرالیا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم بزرگترین دیوار مرجانی دنیا را دارد.

آکواریوم ونکوور، کانادا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم باشکوه در بریتیش کلمبیا به حفاظت از حیات آبزیان اختصاص دارد.

آکواریوم اوکیناوا چوراومی، ژاپن

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان است که کوسه نهنگ‌هایی به طول ۸.۷ متر در آن زندگی می‌کنند.

آکواریوم نیوپورت، آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

محبوب‌ترین ویژگی این آکواریوم نمایشگاه نوازش کوسه‌ها است.

آکواریوم جنوا، ایتالیا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

بزرگترین آکواریوم ایتالیاست که بازدیدکنندگان در آن می‌توانند علاوه بر آکواریوم، موزه دریایی، بیوسفر و حتی آسانسوری که منظره شهر را ارائه می‌دهد، ببینند.

آکواریوم جورجیا، آمریکا

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

بزرگترین آکواریوم آمریکاست که در آتلانتا قرار دارد و زیستگاه شیر‌های دریایی، نهنگ بلوگا، کوسه نهنگ‌ها، دلفین‌ها، سفره ماهی‌ها و … است.

آکواریوم حیات دریایی لندن، انگلستان

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم تجارب تعاملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

آکواریوم لیسبون، پرتغال

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

چهارمین آکواریوم بزرگ اروپاست و مخازن آن ۷ میلیون لیتر گنجایش دارند.

باغ وحش زیرآبی و آکواریوم دوبی

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم در مرکز خرید دوبی واقع شده و یک مخزن ۱۰ میلیون لیتری دارد و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های معلق جهان است.

آکواریوم سنگاپور

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

این آکواریوم باشکوه بیش از ۱۰۰۰۰۰ گونه دریایی دارد و در جزیره سنتوسا واقع شده است.

آکوادام، آلمان

عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا

آکوادام بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای دنیاست که داخل هتلی در برلین قرار دارد. در مرکز این آکواریوم یک آسانسور شیشه‌ای وجود دارد که اطراف آن با ماهی‌های متنوع احاطه شده است.

The post عکس های خفن ترین و غول آساترین اکواریوم های دنیا appeared first on ایران ناز.

فرزند دوم شاهرخ استخری به دنیا آمد + عکس+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد فرزند دوم شاهرخ استخری به دنیا آمد + عکس+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

فرزند دوم شاهرخ استخری به دنیا آمد + عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شاهرخ استخری عکس دوم را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و از تولد دومین فرزندش خبر داد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فرزند دوم شاهرخ استخری به دنیا آمد + عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته فرزند دوم شاهرخ استخری به دنیا آمد + عکس اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

پانته آ پناهی بازیگر نقش «شهرزاد» کیست؟+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد پانته آ پناهی بازیگر نقش «شهرزاد» کیست؟+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

پانته آ پناهی بازیگر نقش «شهرزاد» کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پانته آ پناهی ها با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

اقا سیاوش و شهرزاد
در #درخونگاه به کارگردانی #سیاوش_اسعدی

تا باشه ازینجور کارگردانا که پای بازیگراشون وای میستن ، ازین دفتر به اون دفتر بازیگر عوض
نمی کنن، پای انتخابشون هستن حالا به درست و غلط و خوب و بدش کاری ندارم . این باعث میشه ادم یه قوت قلبی بگیره و کارای نکرده انجام بده . مرسی سیاوش که شهرزاد رو بهم سپردی و من رو تو شهرزادی که ساخته بودی غرق کردی !
ازونورم یا خدا کارگردانایی که بخاطره فیلمشون نه نقش تو رو یه شبه خدا میکنن و یه شبه هم منکرت میشن شاید اونا متوجه نیستن که بازیگرا هم میزان اهمیت یه نقش نزد کارگردانش رو خوب می فهمن ، می فهمن که کاره مهمه برای کارگردان یا کار کردن !!! امثالت زیاد بشه اقا اسعدی نه بخاطر انتخاب من بخاطر سماجتت و پای انتخابت وایستادن هات!
خدا قوت و ایشالا خستگی این کار از تن همه ی کسایی که پشتش وایستادن در بره که باید بگم دست مریزاد به اقای سهراب پور تهیه کننده که هیچکس مثل او‌ نمی تونست تا انتهای این کار بایسته و روزبه مویینی عزیز به عنوان مدیر پروژه ای قدر با تمام سختی های تولید تمام قد و از خود گذشته کنار این کار بود و هست. ماشالا و خدا قوت به همتون!
از گریمور عزیزمم ممنونم که چقدر برای شهرزاد شدن شهرزاد مایه گذاشت ، مرسی خانوم حلاجی نازنین
پارتنر که اقا حیایی باشه دیگه ادم غم نداره این سومین تجربه ام بود البته اولی مال سالهای دوره دومین غلیظشه بعد از #خانوم به کارگردانی #تینا_پاکروان
که هر چی تعریف کنم کمه ، که چقدر ادم راحته وقتی پارتنرش اقا حیاییه چقدر راحت میشه حرف زد چقدر خوب و مهربون همراهی میکنه و نگته های عالی میگه ، ممنونم ازت
و تورج تورج تورج جاااان اصلانی و گروه ماه بی نظیر ، هم دانشگاهه قدیمی ، کلانتری منطقه ۶ ، ارامش و اسایش و خلاقیت شما رو تضمین می کنه ، مرسی تورج جااان

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پانته آ پناهی بازیگر نقش «شهرزاد» کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته پانته آ پناهی بازیگر نقش «شهرزاد» کیست؟ اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

 

برای این ساعت در مجله آنلاین فارسی ها با گالری عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی به همراه خلاصه داستان و قسمت آخر در خدمت شما دوستان گرامی هستیم .

سریال تو زیبایی محصول سال ۲۰۰۹ میلادی از کره جنوبی می باشد .

این سریال در همان سال جوایز بسیاری را به عنوان بهترین سریال کره جنوبی دریافت کرد .

تو زیبایی در ژانر کمدی ، موزیک و درام ساخته شده است .

بازیگران سریال تو زیبایی

Shin-Hye Park ، In-kwon Kim ، Keun-Suk Jang ، Hong-ki Lee ، Yu-jin Kim ، Geu-rin Bae ، Yong-hwa Jung ، Chan Jung ، Sung-ryung Kim ، Ran Choi ، Soo Eun Choi و … در این سریال کره ای بازی کرده اند .

خلاصه داستان سریال تو زیبایی

تو زیبایی داستان زندگی دختری به نام کو می نیو را روایت می کند که در کلیسا مشغول آموختن راهبگیست .

برادر کومی نیو که به خوانندگی مشغول است برای انجام عمل جراحی چشم به آمریکا سفر میکند .

در این هنگام دعوتنامه ای از یک گروه خوانندگی خیلی معروف به نام A.N.JELL دریافت میکند .

کومی نیو مجبور میشود تا برای از دست نرفتن این فرصت خودش را بدون آنکه کسی متوجه شود جای برادر دوقلویش ، کومی نام معرفی کند .

حالا دختری که تمام عمرش را در کلیسا زندگی کرده باید نقش یک خواننده پر طرفدار را اجرا و با ۳ پسر خواننده معروف دیگر زندگی کند .

کو می نیو کم کم استعداد خود در خوانندگی را به همه نشان می دهد .

رفته رفته کو می نیو به لیدر گروه علاقه مند میشود درحالیکه تکیانگ در ابتدا به او بی اعتناست .

در ادامه عکس های جدید بازیگران سریال تو زیبایی را مشاهده خواهید کرد :

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 1 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 2 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سریال تو زیبایی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 3 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

عکس های جدید بازیگران سریال تو زیبایی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 4 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

قسمت آخر سریال تو زیبایی چی میشود

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 5 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

موضوع سریال تو زیبایی چیست

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 6 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

سریال تو زیبایی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 7 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

سریال تو زیبایی محصول کشور کره جنوبی

عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی 8 عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی

تصاویر اینستاگرام سریال تو زیبایی

پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب دسته عکس فیلم و سریال سایت سر بزنید .

نوشته عکس بازیگران سریال کره ای تو زیبایی اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.

دینا صالحی کیست+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد دینا صالحی کیست+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

 

امروز در مجله آنلاین زندگی با بیوگرافی کامل و عکس های دینا صالحی به همراه بیوگرافی و عکس در خدمت شما عزیزان هستیم .

چند وقتی بود که در فضای مجازی شایعه ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه منتشر شده بود .

پس از آن ارسلان قاسمی نسبت به این خبر واکنش داد و گفت با ترلان پروانه رابطه ندارد .

وی در ادامه گفت عاشق کسی است که حالا در زندگی اوست .

پس از آن ارسلان قاسمی عکس را در کنار دینا صالحی منتشر کرد و به همسر خود ابراز احساسات کرد .

دینا صالحی کیست دینا صالحی کیست

دینا صالحی کیست

پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب دسته بیوگرافی سر بزنید .

همچنین در فارسی ها بخوانید :

ماجرای عشق ارسلان قاسمی و دینا صالحی

نوشته دینا صالحی کیست اولین بار در فارسی ها. پدیدار شد.

عکس پروفایل کربلا | نوشته اربعین عازم کربلام حلالم کنید + 79 تصویر!+جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد عکس پروفایل کربلا | نوشته اربعین عازم کربلام حلالم کنید + ۷۹ تصویر!+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.عکس عازم کربلام حلالم کنید و عکس پروفایل عازم کربلا هستم اربعین و عکس پروفایل اربعین عازم هستم به کربلا معلا و عکس پروفایل دعا گویا شما در کربلا هستم

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید .

عکس پروفایل کربلا

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

پاس و ویزا و بلیط نجف و پیگیری
صاحب صبر! بگو دست مرا میگیری
اربـعین، کرب و بلا، کوله به دوش رفقا
کار روز و شب و ما هم شده خود درگیری
بطلب کـربـلا بحق امام رضا(علیه السلام)

زیباترین عکسها برا استفاده گوشی

ای کاش منم بی سروسامان تو بودم

درکرب و بلاریگ بیابان تو بودم

ای کاش یک عاشق دلداده به پایت

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

پروفایل کربلا زائر امام حسین شدم حلالم کـنید

تا جهان را نوشت و بر پا کرد

کـربـلا را بهشت دنیا کرد

عشق ملیونی حسینی را

اربـعین می شود تماشا کرد

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

عکس پروفایل کربلا عازم هستم حلالم کنید

من که شاگرد دینی ات باشم

عاشق هم نشینی ات باشم

می دهی تو اجازه ام آقا

زائر اربـعینی ات باشم

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل عازم کربلا در روز اربعین

با تو نبود مرا نیازی به کسی

در هر نفسم فقط توام هم نفسی

امروز اگر خسته شدم عیبی نیست

فردای قیامتم تو فریاد رسی

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

پروفایل اربعین کربلا همراه نوشته

سر صبحی هوس چای نجـف زد به سـرم

ای بسوزد پـدر عشـق در آمد پـدرم

هر کسی عاشـق جایی و مرامی ست اگر

روی پیشانی این بنده نوشتند ….. حـــرم

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا مرز شلمچه اربعین

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم
نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم
گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟
گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

عکس نوشته اربعین عازم کربلا

اربـعین کرب وبلا لذت دیگردارد
چند روز دگرشهر چه دیدن دارد
کاروان، پای پیـاده، حرم، بسم الله
ذکرلبیک حسین به چه شنیدن دارد

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

عکس پروفایل کربلا پیاده روی اربعین

من از تو صبر ندارم که بی تو بنشینم
کسی دگر نتوانم که بر تو بگزینم
بپرس حال من آخر که بی خیال رخت
همی گذرد روزگار مسکینم

عکس نوشته اربعین کربلا

مجموعه تصاویر زیبا عاشقان حسینی در جاده عشق

بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن

جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن

شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن

جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا اربعین عازم هستم

چهل روز شکستن چهل روز بریدن چهل روز پی ناقه دویدن

چهل روز فقط طعنه و دشنام شنیدن چه بگویم؟

چهل روز اسارت چهل روز جسارت چهل روز غم و غربت و غارت

چهل روز پریشانی و حسرت چهل روز مصیبت چه بگویم؟

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا حرم حضرت ابوالفضل عباس

با غزل هـایم چہ ڪردے قافیہ بر وزن توست

تا ڪہ گفتم یا حسین(ع) بیت الغزل شد شعر من

یا حسین(ع) گفتم ولے انگار مصراعے ڪم است

ذڪر یا مولا حسن(ع) بردم عسل شد شعر من

پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

اگر خدا بخواد عازم کربلا هستم

بسوز ای دل که امروز اربـعین است

عزای پور ختم المرسلین است

قیـــام کــــربلایش تا قیــــــــامت

سراسر درسْ بهر مسلمین است

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

عکس پروفایل کربلا همراه ویزا نوشته عازم

این دست های خالی و ساده دخیلتان

ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید

عکس پروفایل کربلا مرز مهران اربعین

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

پروفایل کربلا ویژه اربعین حسینی

کشتـی نــــــوح نشـد منتـظر هیـچ کســـــی
ایـن حُــــسِــــیْـــــن اسـت که بـا خـود همـه را خواهـد بـرد

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

پروفایل کربلا اربعین پیاده روی

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

پروفایل من کربلا میخوام

مَنْ کَربَلا نَدیدِه اینْ چِنینْ نالِه می کُنَمْ

زِینَب کِه دیدِه کَرب وبَلا راچِه کَردِه اَستْ

اَمانْ اَزدِلِ زِینَبْ…

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

عکس زائران اربعین برای پروفایل کربلا

دارم سلام به حضرت اربابِ کـربـلا

دیدم دوباره نیمه شب خواب ڪربلا

ای ڪاش ڪه من هم بشوم زائر شما

دستم بگیر بحق سه ساله ات

یا شاهِ ڪربلا…

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

عکسهای مسافر کربلا برای اربعین و عکس پروفایل اربعین عازم کربلا امام حسین و عکس پروفایل کربلا با کیفیت بالا برای اربعین و عکس پروفایل کربلا پیاده روی اربعین و عکس نوشتهکربلا اربعین هستم و عکس پروفایل عازم کربلا با نوشته زیبا

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل عازم کربلا همراه متن

امـــشـــب مــــی خـــــوام بـــشـــیـــنــم از آرزوهــــام بــنــویـــســـم
بــــه نــــام خـــــــدا
کــربـــلا
تـــــمـــام

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا ایام اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

پروفایل اربعین کربلا هستم حلالم کـنید و عکس پروفایل کربلا برای طلبیدن حلالیت اربعین وعکس نوشته کربلا برای دانلود و دانلود عکس پروفایل کربلا نوشته اربعین و عازم کربلا هستم برای پروفایل اربعین و پروفایل کربلا برای اربعین

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

عکس نوشته پروفایل کربلا

ای دوست من
اگر زخمی زدم از زبانم
اگر دیدی ز من گناهی
ببخش بر من که نمانده فرصت بر من

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا حلالم کنید

حـلالم کن اگه دورم

حـلالم کن اگه رفتم

اگر چه بعدِ اون رفتن

هنوزم عاشقت هستم

درسته راهمون دوره

درسته من بدی کردم

همیشه مهربون بودی

نوشته اربعین عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل عازم کربلا حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

عکس پروفایل کربلا دعا گویا شما هستم

ما زائر اربـعین و عاشوراییم

از نسل غدیر و حضرت زهراییم

با پای پیـاده عـازم کرببلا

سرباز سپاه زینب کبراییم

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

نوشته مسافر کربلا در اربعین حسینی

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

عکس پروفایل کربلا جدید نوشته اربعین

چه شود فرصت دیدار به ما هم بدهند؟
فیض هم صحبتی یار به ما هم بدهند؟
آن قدر بر در این خانه گدا می مانیم
لقب نوکر دربار به ما هم بدهند

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

عکس پروفایل کربلا اربعینی

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا پیاده روی اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا اربعین پیاده روی

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل عازم کربلا همراه نوشته

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

نوشته اربعین عازم کربلا

نوشته با عکس پروفایل کربلا هوایی اربعین

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

متن نوشته مسافر کربلا روز اربعین

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

پروفایل کربلا حلالم کنید عازم هستم

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

عکس پروفایل کربلا اربعین طلبیده شدم

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا بین الحرمین اربعین

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

دانلود عکس پروفایل عازم کربلا

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

عکس پروفایل کربلا شب اربعین

عکس نوشته اربعین کربلا

نوشته مسافر کربلا برای اربعین

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل ویزای کربلا اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا پسرونه اربعین

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

عکس پروفایل عازم کربلا دعاگوی شما هستم

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

عکس پروفایل عازم کربلا ام حلالم کنید

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

عازم کربلا هستم حلال کنید برای پروفایل

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

پروفایل کربلا عازم هستم

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

پروفایل اربعین کربلا پیاده روی

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

پروفایل اربعینی کربلا

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا زیارت امام حسین

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا روز اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

پروفایل عازم کربلا حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

عکس پروفایل عازم کربلا معلا هستم

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

پروفایل حلالم کنید عازم کربلا هستم

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

پروفایل اربعین کربلا هستم حلالم کـنید

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

عکس پروفایل عازم کربلا در ایام اربعین

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

مجموعه عکس پروفایل کربلا اربعین

می شود فاطمه پریشانش

می رسد دست او به دامانش

می کند افتخار در محشر

زایر اربـعین به ایمانش

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

عکس پروفایل کربلا حرم امام حسین

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

گلچینی از زیباترین عکسها برای شبکه اجتماعی

از خستگی و درد لبالب باشم

حاشا به شکوه در بر رب باشم

خورشید بسوزان تن من را شاید

یک لحظه شبیه عمه زینب باشم

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل حلال کنید عازمم

عقرب اگر نیشم زند، حال مرا بهتر کند
پای پیـاده تا حرم، تاول مرا کافی نیست

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس نوشته کربلا برای پیاده روی اربعین

خداحافظی زائر تو خون به دلم کرده حسین(ع)
چند روزه دگری مانده به اربـعین، بیا کاری کن
لبیک یا حسین(علیه السلام)

عکس پروفایل کربلا با نوشته اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا برای گوشی

امشب شب اربـعین مصباح هداست

دل یاد حسین بن علی شیر خداست

پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت

امشب شب یاد عشقیاء و شهداست

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

عکسهای زوار حسینی

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

نوشته اربعین مسافر کربلا هستم

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

عکس نوشته کربلا عازمم

خواستم این اربـعین را کـربـلا باشم ، نشد
از نجف، پای پیـاده… کـربـلا باشم ، نشد
زائران بین نمازی در حرم یادم کنید
هر نمازی خواستم در کـربـلا باشم ، نشد

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

عکسهای مراسم چهلم سید الشهدا ابا عبدالله

چه خوش است اگر ببینم عرفات و کـربـلا را
حرم عزیز زهرا، شب مشعر و منا را
به خدای کعبه سوگند همه حج من حسین است
به دوصد منا نبخشم عرفات کـربـلا را

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا پیاده به سوی عشق

گر کویر لوط باشی،یار آبادت کند

کـربـلا راهم حسین بن علی،آباد کرد

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

عکس پروفایل کربلا دخترونه اربعین

زیارت حرم از راه دور میخوانم

به گریه های پیاپی به شور میخوانم

زیارت تو نصیبم نشد ببین ارباب

برای صبر دلم یا صبور میخوانم

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

اربعین فقط کربلا

بنــازم آنکه دایم گفتگـوی کــربلا دارد

دلی چون جابر اندر جستجوی کـربـلا دارد

به یاد کاروان اربـعینی با گریه می گوید

همی بوسم خاکی را که بوی کـربـلا دارد

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا برای اربعین

هر لحظه دعا بهر فرج دارم من

این لطف ز ثامن الحجج دارم من

با پای پیـاده میروم کرببلا

در هر قدمی ثواب حج دارم من

عکس پروفایل کربلا تردد زائران اربعین

عکس نوشته پیاده روی اربعین کربلا

عکس پروفایل کربلا اربعین طلبیده شدم

بچه ها من دارم برای اربـعین می رم کـربـلا اگر ندیدمتون حـلالم کنید

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

عکس پروفایل کربلا اربعین

اگر بر من ببخشی
لطفی کردی در حقم
اگر حـلالم کنی امشب
کردی محبت در حقم

عکس پروفایل کربلا اربعین هستم حلال کنید

نوشته اربعین عازم کربلا هستم دعام کـنید

یک زیارت اربـعین

پایین پا را خواستم

از نجف تا کـربـلا

پای پیـاده

دست جمع

عکس پروفایل عازم کربلا پیاده اربعین

عکس پروفایل اربعین عازم کربلا هستم

نوشته اربعین عازم کربلا حلالم کنید

اربـعین آمد و اشکم ز بصر می آید

گوییا زینب محزون ز سفر می آید

باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست

کز اسیران ره شام خبر می آید

عکس پروفایل پیاده روی اربعین کربلا

پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید و عکس پروفایل کربلا روز اربعین و عکس پروفایل عازم کربلا در اربعین و پروفایل کربلا برای حلالیت گرفتن و عکس پروفایل کربلا با پای پیاده نوشته و عکس پروفایل عازم کربلا اربعین

عکس پروفایل کربلا زائر امام حسین هستم

عکس پروفایل عازم کربلا دوستان حلال کنید

با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی از آب کنید
خواهید مه سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
فرا رسیدن اربـعین حسینی تسلیت باد

عکس پروفایل مسافر کربلا هستم حلالم کنید

عکس نوشته کربلا

چه میشود که خدایا به یک دعای حسین
من ازنجف بروم تا به کـربـلای حسین

پیـاده رفتن این جاده کار عشاق است
نگاه مادر سادات یار عشاق است

عکس کربلا اربعین برای پروفایل

پروفایل کربلا عازم هستم حلالم کنید

دلبری سوی عرش راهی بود

کـربـلا نه، که قتله گاهی بود

عشق ملیونی حسینی هم

در ازای غمت چو آهی بود !

عکس نوشته کربلا برا پروفایل اربعین

عکس پروفایل عازم کربلا هستم

رو به قِبلِه میشوَم با دیدَنِ عَکسِ حَرَم
کَربَلایی کن مَرا با جانِ مَن بازی نکن
رو به قِبلِه مینِشینَم خَستِه با حالی عَجیب
اَز تَهِ دِل٘ مینِویسَم اَنت فیٖ قلبیٖ حبیب

عکس نوشته اربعین کربلا

عکس پروفایل عازم کربلا هستم حلالم کنید

نوشته عکس پروفایل کربلا | نوشته اربعین عازم کربلام حلالم کنید + ۷۹ تصویر! اولین بار در ایران وی. پدیدار شد.